miercuri, 19 iunie 2013

Prefata unei nopti..

Noaptea.Noaptea este momentul in care ramai doar tu ,liber,in patul tau,liber sa simti si sa gandesti ce vrei,arunci orice masca ,orice zambet fals si lasi frau liber gandurilor si sentimentelor ce te inunda.Intotdeauna am iubit noaptea mai mult decat ziua.Atunci am timp sa fiu eu ,sa imi pun gandurile in ordine,sa scriu,sa suspin,sa visez.Noaptea se cuibaresc in mine ideile dupa care imi conduc viata,noaptea scap de mastile cu care uneori sunt nevoita sa-mi acopar chipul si sufletul,noaptea sunt EU si spun ce simt.
Poate ca intensitatea trairilor este aceeasi dar perceptia lor este diferita in functie de gradul de oboseala.Nu stiu..Noaptea e speciala pentru ca ceilalti dorm deja , pe cand tu ai libertatea de a fura si din acest timp.Noaptea pot sa-ti spun ce vreau ,a doua zi sa ma prefac ca am uitat.Noaptea,cuvintele se imbulzesc spre mine.Curg singure,iar eu doar le transform ...
Noapte buna !:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu