luni, 24 iunie 2013

Dezamagire

Ce naiba se intampla ? Ori sunt eu prea pretentioasa si sensibila ori nu mai inteleg nimic... Prima dezamagire a saptamanii a venit si m-a lovit ca si cum meritam asta cu varf si indesat.Desi m-am trezit cu zambetul pe buze ,avand o multime de motive sa imi continui asa ziua ,starea mea de spirit s-a schimbat brusc atunci cand am deschis laptopul pentru a va scrie voua.Aveam de gand sa scriu despre linistea sufleteasca.Haha!Se pare ca totusi lasam linistea si vom vorbi despre dezamagire.
Orice dezamagire lasa in urma un gol,senzatia de esec,de neimplinire,senzatia ca poate tu nu faci ceva asa cum ar trebui.De obicei ,dezamagirea apare atunci cand crezi ca ai ceva si te trezesti ca de fapt nimic nu este al tau ,apare atunci cand te vezi deja pe drumul cel bun si inevitabil te ratacesti si nu mai gasesti iesirea.Si daca nu reusesti sa umpli golul lasat cu nimic,atunci cum te vei mai simti implinit si fericit?Daca stam sa gasim vinovati,vom gasi.Dar asta nu ne ajuta cu nimic.Cel mai probabil vom gasi lucruri care sa ne ocupe timpul ,mici maruntisuri menite sa ne readuca zambetul pe buze.Nu stiu pe voi,dar pe mine dezamagirea ma amorteste,ma rupe de ceea ce traiam pana atunci si ma aduce din nou la realitate,ma izbeste cu capul de tot ce apuca urlandu-mi parca sa ma trezesc si sa nu mai visez.De-atatea ori am spus GATA! O sa fiu stapana pe mine,pe sentimentele si gandurile mele ,o sa ma controlez si nu o sa mai ajung asa.Uite ca mi s-a intamplat iar...
Si stiti ce e mai trist?Faptul ca doar cateva cuvinte ar putea sa umple acel gol si sa ma faca sa revin la normal.Dar cine credeti ca e dispus sa lase totul la o parte si sa mi le spuna? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu