luni, 24 iunie 2013

Nu ma cunosc..

Cel mai ciudat lucru pentru mine este sa observ cum femeia puternica care sunt,in apropierea ta dispare aproape total,se face mica,ascunsa intr-un colt de inima si refuza sa iasa sa arate de ce este in stare.Habar n-am cine sunt atunci cand esti aici si o sa fiu mereu urmarita de acea frica...
Sunt atat de slaba,nesigura,defecta...
Am niste simturi incredibile in ceea ce priveste oamenii,imi pot da seama dintr-o privire,dintr-un gest ce vor,ce gandesc ,insa atunci cand este vorba despre tine,aceste simturi imi amortesc total si nu mai sunt capabile sa-mi dea nici cel mai mic indiciu.Intreaga fiinta mi se rastoarna ,o mie de fluturi ze zbat in interiorul meu ,imi pierd orice urma de claritate si de ratiune in gandire si actiune.
Cred ca de fapt,acesta ingramadire de sentimente e lucrul ce ma fascineaza atat de mult ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu