luni, 24 iunie 2013

Gaseste-ti locul,gaseste-ti sensul...

Si chiar ma obisnuisem cu felul meu dezordonat de a fi , haotic chiar,bizar,cu toate durerile si visele neimplinite,cu toate prapastiile nesfarsite ,si-apoi am aflat ca se poate trai si altfel.Exista oameni care te fac sa traiesti mai frumos,mai linistit,mai fericit.Oameni care-ti sterg orice urma de tristete de pe chip ,oameni ce-ti patrund sub piele astfel incat tot pe ei ii gasesti atunci cand obosesti de tine,cand te pierzi in vise si nu-ti mai gasesti drumul inapoi.
Si da, din cand in cand am nevoie de siguranta ca acei oameni sunt inca acolo si ca nu o sa se schimbe nimic.Si sunt o proasta pentru ca ma tem! Pentru ca tot ce am nevoie e atentie ,dragoste,zambete si imbratisari.Si da , merit sa fiu apreciata si iubita ! Pentru ca sunt in stare sa fac totul pentru oamenii pe care ii iubesc,i-am aparat mereu cu toate fortele mele pamantene,astfel incat sufletele lor sa fie greu de gasit si de facut bucati.Chiar daca al meu ,asa era de cele mai multe ori.Fiecare om isi are locul undeva.Atunci cand il gasesti ,fa bine si ramai.Iar daca iubesti pe cineva daruieste-te cu totul,sa nu mai ramana nimic pentru tine.sa iubesti fara sa stii ce-nseamna egoismul ,sa ti se cutremure intreaga fiinta la gandul ca poate nu ii este bine,sa uiti de tine,de tot,de orice regula nescrisa.Arata-ti sentimentele,acele sentimente ce au zacut in tine prea mult si acum nu mai pot sta inchise.
Cat despre mine..desi credeam ca nu am nici un sens,se pare ca l-am gasit in tine....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu