miercuri, 13 noiembrie 2013

Vreau ....

Urasc frigul.Ma face sa ma simt trista,ma izbeste parca de realitate si ma lasa acolo,fara vreo raza de soare sa ma ridice.In loc sa ma inghete,sa ma sece de sentimente,asa cum ar fi firesc,imi rascoleste toata fiinta si-aduce la suprafata emotii pe care nici nu stiam ca le mai am ....
Singuratate.E singurul cuvant ce poate sa descrie ce simt acum.Pustiu si gol,nimic si nimeni care sa imi aduca zambetul pe buze,nimeni care sa-mi poarte de grija,nimeni care sa imi ia toate grijile printr-o simpla mangaiere.
Atat de bogata in sentimente,pe care n-am cui sa le ofer si le las sa se usuce cu trecerea timpului...
Devin neputincioasa si intrebarile imi devin lipsite de insemnatate.Vreau si eu pe cineva.Vreau si eu sa ma simt iubita,sa simt ca locul meu e acolo,sa nu-mi pese de nimeni si nimic cand ii simt bratele in jurul meu ...
Sa fie astea lucruri ce te fac fericita? Am si uitat in ce consta fericirea, de cand nu am simtit-o ! ...
Vreau un inceput,pentru ca un inceput ma face sa fiu mai buna,mai calda,mai dornica sa fac totul in asa fel incat de data asta sa fie bine.Imi plac momentele in care inima o ia razna,momentele in care tremuri si nu stii de ce,mesajele de buna dimineata,imbratisarile lungi pe strada,prima data cand te tine de mana si parca n-ai mai vrea sa te dezlipesti.Imi plac inceputurile pentru ca ma fac sa nu mai stiu de mine.Vreau un inceput pentru ca vreau sa fiu din nou visatoare.Vreau sa zambesc,sa traiesc,sa iubesc.Vreau sa-mi pierd capul,sa ma hranesc numai cu acel parfum,sa rad fara motiv,sa cant,sa ma indragostesc...
Tu... tu iti doresti acelasi lucru ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu