marți, 19 noiembrie 2013

Insemnari

Pentru ca defapt nu stim exact ce trairi ne incearca,pentru ca defapt nu vrem sa recunoastem,pentru ca unele sentimente nu isi gasesc definitie,ar trebui sa spunem exact ce gandim si ce simtim.Iubim,iubim fara incetare.
Sunt curioasa si nu ma pot abtine,vreau sa traiesc,imi place sa ma joc asa,imi plac tachinarile si gesturile mici,dar care-mi fac ziua mai frumoasa.In ultimul timp un zambet sincer mi s-a intiparit in coltul gurii,in ultimul timp vreau sa daruiesc,sa indraznesc,sa imi expun pana si vulnerabilitatile.Imi place sa-mi las sufletul sa se deschida usor usor,sa dau sansa cuiva sa se cuibareasca acolo,imi place sa am un singur gand,sa am incredere,sa rad,sa plang.
Imi place sa lupt,chiar daca uneori ma simt deja castigatoare,sa nu ma ascund in intuneric,ci sa imi scot inima la lumina.Iubesc sa ma implic cu toata fiinta mea,sa ma agit,sa imi pun intrebari.Iubesc privirile,atingerile in fuga.Iubesc cand vorbele sunt sustinute de fapte,iubesc sa vad cum ma transform in cineva mai bun,sa ascult,sa fiu ascultata,sa trec cu vederea unele lucruri,sa ma simt in siguranta,sa ma simt in competitie,dar totusi in completare...
Ah,si de le-as spune pe toate...ar parea poate prea nebunesti!Iubesc promisiunile,chiar daca uneori nu cred in ele.Ador sa am pe cineva drag,bolnav de drag,fara leac! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu