miercuri, 20 noiembrie 2013

Promisiuni

Cine cade primul victima in relatia dintre un barbat si o femeie? Barbatii cauta aventuri,in timp ce femeile cauta mari iubiri.Ele se pierd in jocul acesta nebuneste,in timp ce ei capata doar putina adrenalina in plus.
Femeile lasa garda jos,se elibereaza treptat de indoieli si uita de ele...Barbatii raman constanti si uneori chiar bat in retragere.Cert este ca ambele tabere promit..promit multe....
Eu,ca femeie nu o sa ma rezum niciodata la fragmente,o sa ofer tot,tot cat am,fara ca macar sa fie nevoie sa mi se ceara.Nu-mi pasa daca voi oferi persoanei gresite,caci tot ce ne e dat sa traim are menirea de a ne da o lectie clara.
O sa am rabdare,o sa inteleg,o sa raspund la orice intrebare ca un copil insetat de atentie.Nu sunt nici pe departe fata croita din matase si satin, din lapte si miere,sunt cea care a gresit,a invatat si poate uneori inca mai greseste. Dar eu,eu sunt dispusa sa indragesc si defecte,eu nu o sa judec si nu o sa condamn.
Cand o sa iubesc,eu nu o sa iubesc putin,ci cu intreaga mea fiinta,lucru pe care il voi lasa sa se observe clar din cele mai marunte gesturi si cuvinte.
Eu nu o sa amagesc,caci sunt satula de amagiri.Eu o sa am incredere,eu o sa sper....
Cum as putea eu sa rezum toate promisiunile ce-mi trec prin minte in cateva cuvinte,cand cele mai frumoase sentimente nu au nici un fel de limite?
Mie o sa imi fie dor,eu o sa te enervez,o sa-ti spun povesti cand o sa fii prea obosit sa le asculti,eu o sa fiu rupta de realitate,o sa prind aripi si nu o sa ma mai doara nimic...
Eu nu o sa mint,eu o sa fiu geloasa,nervoasa,rea si rasfatata,eu o sa-mi fac iluzii si-o sa te cert ,eu o sa fiu EU.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu