vineri, 8 noiembrie 2013

Totul sau nimic

Am fost  si eu naiva candva demult, dar oamenii nu iti dau voie sa ramai asa. Oamenii te inseala, iti zdrobesc visele cu ciocanul, iti chinuie linistea, iti omoara sufletul si dupa te pun la zid. Nu, nu e cum iti imaginezi, daca te-ar omori ar fi mult prea usor.Pur si simplu te proptesc acolo si te privesc cum iti arde soarele carnea pe tine si  iti ingheata sufletul.
Din pacate insa , astazi dupa atata timp inca mai iese uneori la suprafata partea aia naiva si sufletista din mine.O sa ma gandesc doar la mine,imi repet intruna.Sunt rea? Asta poate pentru ca atunci cand m-am gandit la altii ei nu aveau timp sa se gandeasca la mine.
Nu e in natura mea sa ofer jumatati  si nu accept mai putin de tot si ceva in plus. Si vreau mult pentru ca stiu sa dau mult, pentru ca nu stiu sa fiu altfel, pentru ca nu merit nimic mai putin decat tot! ! !
Asa ca daca vreodata,din graba,din neatentie vi s-a parut ca sunt genul de femeie ce se multumeste cu putin,v-ati inselat a dracului de tare! Fiecare dezamagire ma face mai puternica si mai rece si asa ar trebui sa va faca pe fiecare dintre voi ! :)

4 comentarii:

  1. Realiste si frumoase aceste randuri. Cred ca sunt scrise asa cum ai simtit. Adevarata dragoste este in interiorul nostru, dar tot mai putini stiu si tot mai putini o ofera. Trebuie doar sa o zaresti si sa-i zambesti, iar timpul iti va arata daca mergi impreuna pe aceiasi potecuta, catre poienita plina de flori si miresme......... (semnat altuldecataltii_altul)

    RăspundețiȘtergere
  2. ma regasesc in articolul acesta si ai reusit sa imi smulgi si o lacrima

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur si sunt alaturi de dvs!Multumesc pentru atentie!

    RăspundețiȘtergere
  4. randurile astea au fost scrise cu lacrimi in ochi.se simte.

    RăspundețiȘtergere