joi, 21 noiembrie 2013

Invata ce persoane sa tii langa tine....

Imi era teama de singuratate si uneori inca mai imi este.Doua parti diferite nu pot forma un intreg; chiar daca polii opusi se atrag, au ceva in comun, si acest ''comun'' a disparut odata cu toate sentimentele...cand am fost intrebata ce simt, si nu am stiut sa raspund, am realizat ca siguranta cu care spuneam candva ''iubire'' nu mai exista, si ca daca siguranta a disparut, nu mai are rost sa o caut degeaba, in disperare.
Culmea este ca stiu exact ce imi doresc,si nu mai are nici o legatura cu unele persoane din viata mea.
 M-am detasat de multe persoane in ultimul timp, oameni de la care pur si simplu nu ma alegeam cu nimic, poate cu dureri de cap sau ganduri care ma tulburau. Acum multi imi sunt oarecum indiferenti, ceea ce este bine, pentru ca nu mai doare... Nimic nu mai doare acum, de fapt, totul provoaca placere, satisfactie si fericire.Important este sa stii ce persoane trebuie sa pastrezi langa tine!
V-ati gandit vreodata cata greutate punem in vorbele pe care le aruncam spre cei din jur? Pentru ca asta facem adesea, le aruncam. Fara sa cantarim, fara sa evaluam daca nu cumva o sa ii spargem capul aluia cand o sa-l loveasca un cuvant sau altul. Cumva, in mod ciudat si uneori de neinteles, la fel de greu cantaresc cuvintele pe care nu le spunem. Nu le mai spunem celor din jur ca ii iubim sau ca ii apreciem sau ca sunt importanti pentru noi. Daca si-o iau in cap? Daca o sa aiba asteptari gresite ulterior? In schimb, spunem mai usor lucruri negative, parca ne vine mai la indemana sa ranim cu ceea ce spunem decat sa mangaiem. Asa ca astazi zambesc si spun…
Voi ramane langa persoanele care imi aduc zambetul pe buze,voi ramane acolo si cand e soare,dar si cand ploua.In fiecare zi.In fiecare clipa.Exact langa.Umar la umar.Pentru ca e tot ce imi doresc acum .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu