sâmbătă, 6 iulie 2013

Trecem prin viata

Astazi unul dintre cititorii mei mi-a pus o intrebare ce m-a lasat putin pe ganduri:"Prin ce treci? Caci uneori prin ceea ce scrii pari prea complexa." I-am raspuns aparent banal,dar dupa mine acest raspuns e de o complexitate nemaiintalnita:''Prin viata!".
Trecem prin viata si asta ne este de ajuns.Nu stiu altii cum sunt,dar eu interpretez fiecare intamplare,fiecare gest,analizez,imi pun intrebari,gandesc,ma zbat,ma lupt,ma chinui.Si da,uneori mi-as dori sa pot sa fiu mai superficiala!
Raspunsurile la intrebarile vechi,nasc intrebari noi.Nimic nu este clar,nimic nu ne va multumi.Suntem oameni si tocmai zbuciumul acesta interior e ceea ce ne caracterizeaza.Dumnezeu ne-a lasat cel mai mare dar : acela de a gandi,de a ne indoi,de a ne pune intrebari,a ne constientiza soarta,a ne asuma prezentul cu luciditate.Si-atunci , de ce sa nu exploatam acest dar la capacitatea sa maxima?
Trec prin viata.Prin asta trec,in caz de mai e cineva ce se intreaba.Trec prin ceea ce treceti si voi,dar fiecare dintre noi intelege evenimentele din viata in mod diferit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu