joi, 4 iulie 2013

Oamenii sunt bolnavi de orgoliu

Ambitia te ajuta,orgoliul te distruge.Ambitia si orgoliul,lucruri ce sunt des confundate.Singura stare catre care ne poarta orgoliul este singuratatea, in nici un caz demnitatea sau senzatia ca suntem superiori celorlalti.Orgoliul este primul personaj negativ in viata unui cuplu de exemplu.Functioneaza din umbra si schimba incetul cu incetul intreaga personalitate a unui om.Cand vorbesc despre orgoliu am impresia ca vorbesc despre toata lumea,inclusiv despre mine.Si eu fac parte din pacate din aceasta categorie a orgoliosilor,dar cel putin incerc sa imi dozez acest sentiment in functie de evenimentele la care sunt nevoita sa particip.Ce ne-a adus noua oamenilor orgoliul?Orgoliul nu aduce decat singuratate,frustrari si regrete.Este acela care va cauta mereu vinovati in cei ce sunt aproape,care va spune mereu : nu e vina mea sau vina mea e mai mica decat a celulilalt.Orgoliul distruge omul din noi si ne aduce defapt tocmai pe noi intr-o stare de lupta continua,intr-o stare de degradare.
Acum pune-ti intrebarea.Ce ti-a adus orgoliul in afara de singuratate,standarde false,incapatanare si egoism? Mie stiu ce mi-a adus...Ramane sa realizezi si tu si sa nu te imbolnavesti de prea mult orgoliu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu