duminică, 7 iulie 2013

Doar iluzie....

Ma tulbura atat de mult viata,incat nu inteleg,e straniu...Imi vine sa plang,sa rad,sa scriu,sa tip,sa dansez.E-atat de intens tot ceea ce simt si imi este atat de frica..... Voi supravietui cu siguranta,dar greu..
Intotdeauna am iubit.Tot ceea ce ma inconjoara starneste in mine senzatia de iubire.Iubesc oamenii,iubesc animalele,iubesc marea,iubesc povestile de dragoste,iubesc arta in orice forma a ei,iubesc cateodata,pana si certurile!Caci ce altceva este in stare sa faca omul mai bine decat sa iubeasca?
Si gandidu-ma mereu la ceea ce iubesc am ajuns la concluzia ca doar m-am lasat purtata pe aripi de vise frumoase,catre ceva imposibil,ceva de neatins. M-am indragostit de o iluzie , langa care mi-am imaginat intreg viitorul,o iluzie careia i-am daruit fiecare particica din mine,o iluzie in mainile careia mi-am aruncat viata.Nu e decat o iluzie...si totusi iluzie cu un chip atat de dulce,cu bratele puternice ce detin controlul asupra mea , iluzie fara de care nu as putea sa traiesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu