duminică, 21 iulie 2013

Pana la capat...

Merg pe strada ,in liniste,ascult ce spun oamenii din jurul meu si dau la o parte,cuminte si elegant tot ce nu tine de mine.Incerc sa-mi port gandurile ascunse in mine,adanc ,dar de cele mai multe ori ies la suprafata si se transforma in adevarate povesti.Cele mai importante raman acolo,le simt adanc,incurcate,emotii neclare ce ma tulbura mereu.A judeca este cel mai usor lucru si cel mai obisnuit.Fiecare dintre noi face acest lucru,fie ca ne dam seama sau nu.Te-ai gandit vreodata ca poate cele mai frumoase zambete ascund cele mai triste secrete?Femeia aceea plina de viata,fara de care o seara obisnuita in oras nu ar mai fi la fel este cea care in adancul sufletului poate simti cea mai grava durere.Ne grabim sa punem etichete si sa dam sfaturi,iar unele actiuni ne par absurde fara a stii macar rostul lor.
Da, stiu, mi-ati spus toti, in toate felurile posibile ca trebuie sa o las balta! Am inteles de fiecare data,am ascultat timida fara sa spun nimic.Si-apoi a doua zi,am luat-o de la capat.Am dat deoparte fiecare cuvant,facand loc adevaratelor sentimente.Imi aruncati frontal atatea zeci de motive.Stiu,stiu ,stiu.Dar pe mine ma intelege cineva vreodata? Ii pasa cuiva si de ceea ce simt?Vreau sa fac ce vreau ,cum,cat si cand vreau eu !Pentru ca nu voi va trebui sa traiti cu regretul, cu indoielile sau cu durerile mele! O sa sufar cat vreau, cand vreau, la fel cum o sa rad si o sa fiu fericita cand o sa simt ca pot!eu lupt pt ce vreau indiferent de cat de lunga e batalia asta! Pentru ca atunci cand se va termina o sa fiu sigura ca s-a terminat indiferent de ce rezultat am obtinut fiindca niciodata, dar niciodata nu o sa pot trai cu gandul ca nu am facut tot ceea ce am putut si ca poate o ultima incercare ar fi schimbat starea lucrurilor! Cand se va termina, se va termina...
Pentru ca as putea in final sa-mi iert ochii pentru lacrimile varsate fara rost,sa-mi iert buzele pentru cuvintele in zadar rostite,sa-mi iert bratele ce-au asteptat intinse in zadar,dar nu as reusi nicicand sa-mi iert inima daca ar inceta sa iubeasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu