sâmbătă, 6 iulie 2013

Platim fiecare clipa de fericire

Ajungem sa platim scump pentru fiecare clipa de fericire ce ne este oferita.Pentru fiecare zambet,pentru fiecare moment in care sufletul ne este inundat de fericire,platim dublu .Soarta nu isi uita niciodata datoriile.Ceea ce noi primim,o sa fie mereu egal cu ceea ce ne este luat.Nu exista exceptii.Poate ca Dumnezeu ne pedepseste pentru ignoranta noastra,pentru faptul ca nu am stiut sa ne bucuram de acele momente fericite si sa facem tot posibilul sa ramana asa...
Poate ca Dumnezeu ne da mai mult decat meritam si atunci se hotaraste uneori sa ia inapoi lucrurile pe care n-am stiut sa le apreciem!Platim un pret atat de mare pentru acele clipe rare....
O saptamana de fericire va fii platita cu luni intregi de durere si suferinta.Nimeni si nimic nu poate schimba acest lucru,caci se pare ca asa este lasat sa fie ...
Este pedeapsa lui Dumnezeu ,caci el ne aduce in viata persoane menite sa ne faca fericiti pe care noi le alungam fara a ne da macar seama.Pedeapsa pentru ca I-am intors spatele si nu am multumit pentru toata fericirea ce am primit-o candva.Pedeapsa ca nu am stiut sa ramanem fericiti,am pervertit aceasta stare prin ura,indiferenta si orgoliu.Tot ceea ce ni se intampla ni se intampla prin noi insine.Poate ca noi oamenii,primim exact ceea ce meritam !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu