joi, 14 februarie 2013

Iubesti deci existi

O femeie invata greu sa iubeasca fara sa sufoce si fara sa-si faca sperante. Daca ar fi dupa ea s-ar coase de barbatul iubit pentru a fi sigura ca ia parte la viata lui, ca devine viata lui. Dar nu e dupa ea. Si intelege repede ca intrebarile ei, supozitiile, tristetile, pretentiile, rugamintile ei nu fac decat sa indeparteze persoana adorata. Intelege ca daca vrea sa il inspire sa ramana langa ea trebuie sa invete sa iubeasca neconditionat. Fara asteptari, fara pretentii, fara ultimatumuri, fara reprosuri, fara impuneri. Greu! Dar invata.
Mi-am scanat sufletul sa inteleg de ce se intampla unele lucruri.Am vrut sa caut urme de vina,insa n-am inteles nimic.M-a intrebat de ce caut inutilul cand lucrurile vin si pleaca de la sine.Si daca s-a intamplat ceva bun sau rau inseamna ca pur si simplu si-a atins menirea.S-a consumat.Intens.Firesc.Final.De aceea imi rog sufletul sa-mi ierte ignoranta.Relatiile interumane inseamna tatonare,momente de extaz,lectii de viata si dezamagire.Indiferent de ordinea in care acestea sunt traite.Treptat,ne scade nivelul de suferinta catre dezamagire.Oare incepem sa simtim mai putin intens toate trairile?Si totusi ,ma gandesc ca nimic nu este intamplator.Nici inceputul ,nici sfarsitul,nici momentele dintre ele.Le iubesc pe toate la fel pentru ca m-au ales sa fac parte din ele,pentru ca mi-au fost daruite.
Invata sa iubesti neconditionat,fara pic de egoism ,sa dai totul din tine indiferent ca asta te va face fericit sau nu .Sa nu uiti niciodata ca ceea ce vrei tu sa fii ,e cel mai bun lucru care-ai putea sa fii.Pentru iubire merita sa ajungi oriunde si sa faci orice atata timp cat tu simti ca merita.Sa-ti infingi adanc dintii in clipele de fericire si sa nu le lasi sa treaca.Sa nu uiti ca nu e gresit sa iubesti,nu trebuie sa regreti ca o faci ,sa nu-ti fie rusine ca iubesti atat de mult incat il/o lasi sa fie fericit/a chiar si fara tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu