marți, 5 februarie 2013

Omul,faptura inconstanta


Astăzi am fost criticată pentru că uneori mă contrazic.Şi uite răspunsul meu :Ce este omul?Ce fel de haos mai este şi acest om ?Chiar noi oamenii suntem o îngrămădire de contradicţii.O îngrămădire de incertitudine şi de eroare.Omul este cea mai inconstantă fiinţa din univers.Ni se creează impresia ,că în timp,putem cunoaşte omul de lângă noi.În zadar însă.Oricât de sinceri am fi,oricât de mult ne-am exterioriza,ce se ascunde dincolo de această mască trupească,esenţa,rămâne o taină de multe ori chiar şi pentru noi înşine.
Da,mă contrazic ! Şi asta pentru că omul este o fiinţa schimbătoare.Să ne gândim numai la stările pe care le putem avea într-o singură zi.
Cred că oricărui om i s-a întâmplat să plângă,să râdă,să fie nervos,binedispus,melancolic ,ca mai apoi să devină optimist.Ideea este că multe dintre aceste schimbări nu ni le putem explica nici măcar atunci când vine vorba de noi înşine.Şi-atunci de ce am încerca să ni le explicăm în ceea ce îi priveşte pe ceilalti?
Oamenii se schimbă atunci când trec prin greutăţi,atunci când iubesc,atunci când au o motivaţie sau o dorinţa puternică.Oamenii nu încetează să se schimbe.Fiecare are dreptul să îşi construiască propriul univers, ce este în strânsă legătură cu propriile concepţii.Şi universul acesta are la rândul sau dreptul  să fie al naibii de schimbător!

Un comentariu: