marți, 21 aprilie 2015

Prefata unei noi zile

M-am trezit cu o bucurie in suflet ,asa cum n-am facut-o de mult timp .Am facut insa ceea ce obisnuiesc sa fac in fiecare dimineata,m-am indreptat cu ochii intredeschisi in bucatarie pentru a-mi pregati cafeaua.Deschid fereastra si dimineata ma inunda cu minune,lumina,caldura,frumusete.Uneori cautam atat de multe in viata ,incat pasii nostri firesti se denatureaza in asemenea masura ,incat uitam scopul nostru esential pe acest pamant : sa traim si sa iubim!
Fiecare dimineata e o noua sansa de a zambi oamenilor pe strada,de a te lasa invaluita de imprevizibilul si de misterul vietii,de a te lasa coplesita de frumusetea ei.
Nu astepta,nu sovai,nu lenevi,nu sta pe loc,nu-ti plange de mila,nu trai in trecut,nu dispretui,nu judeca.Nu lasa viata sa treaca pe langa tine si tu sa te ratacesti din ce in ce mai mult.Ia atitudine,mergi inainte,iubeste,pretuieste,iarta,creeaza,fii tu ,crede,viseaza!
Hai sa nu fim atat de prosti incat sa ne ingropam propria fericire !
Inchide ochii.Tu ce vezi ? Eu visez...De azi imi propun sa ma surprind in fiecare dimineata.Trebuie sa luptam noi, sa dorim noi, sa cerem noi fericirea. Iar ea neprihanita va veni si ne va inunda trupul.Viata asta e prea ieftina,prea scurta,de ce sa o pretuim doar atunci cand nu o mai avem ? Buna dimineata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu