marți, 28 ianuarie 2014

Te iubesc!Minciuna sau adevar?

 Lumea in care traim noi este dupa parerea mea lumea "Te iubesc-ului " spus mult prea usor.Din obisnuinta sau poate uneori chiar si din interes spunem prea usor aceste doua cuvinte.Cateodata le spunem din egoism, alteori cu inima larg deschisa. Dar totusi mult prea usor si fara sa raportam cuvintele la sentimentele pe care le purtam. Ma uit in jur si constat cu tristete ca se spun aceste cuvinte cu atata nonsalanta, de multe ori doar pentru a obtine ceva sau pentru a scapa dintr-o situatie delicata in care l-am ranit pe cel de langa noi.
   De parca asta ar trebui sa spuna totul, de parca este reteta universala a intelegerii si compasiunii dintre doi oameni. Doua cuvinte banale ,spuse din pacate atat de usor..... 
Te-ai intrebat vreodata ce lasi in urma acestor doua cuvinte? Iluzii,sperante...speranta ca e chiar asa! Sau mai rau : asteptari !  Caci nu-i asa? Un "Te iubesc" aruncat in treacat iti inalta sufletul,dar atunci cand faptele arata contrariul,cazi din nou ....
  Cum as putea eu,fiinta atat de slaba si fragila sa-mi protejez sufletul de cuvinte nesincere?Sentimentele astea se arata,se simt si nu dispar peste noapte.Atunci cand faptele fac cele doua cuvinte frumoase sa se risipeasca cum pot eu sa ma mai pacalesc?

  A iubi inseamna sa te lasi pe tine pe locul doi, sa dai totul neconditionat, sa oferi fericire, sa respiri acelasi aer, sa nu permiti nimanui sa te clinteasca, sa il vezi doar pe el sau sa o vezi doar pe ea indiferent cine isi intinde farmecele asupra ta, sa fie totul simplu si firesc, sa vina de la sine, sa fiti impenetrabili.A iubi nu inseamna doar sa o spui....ci in primul rand sa o arati!
   Eu una,nu astept de la oamenii pe care ii iubesc sa ma iubeasca in schimb.N-as vrea niciodata ca cel drag mie sa se simta conditionat sa ma iubeasca inapoi,doar pentru ca eu simt asta.Eu cand spun te iubesc  e pentru ca intradevar,iubesc cu intreaga mea fiinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu