miercuri, 8 ianuarie 2014

Strigat de singuratate

Gandesc prea mult, sufar prea mult pentru lucruri si persoane ce nu merita,imi daruiesc toata increderea si viata unor persoane ce vor incet incet sa fuga de mine.Astazi vreau sa am grija doar de sufletul meu, sa ma stranga in brate cineva si sa citesc in ochii lui fericirea atunci cand imi vede zambetul.Am iubit prea mult si din pacate nu am primit nimic in schimb.Astazi vreau sa ma simt eu iubita! Stai linistit,eu nu o sa pretind ce nu imi poti da,am sa iubesc la randul meu,am sa intelg,voi asculta si adevar,dar si minciuna,o sa visez cu ochii deschisi,dar nu uita ca eu voi ramane mereu cu picioarele pe pamant.
Vreau si eu sa ma stranga cineva de mana,sa se mandreasca cu mine,sa ma sarute in vazul tuturor si sa adoarma in bratele mele! Vreau si eu sa am ceva de povestit,vreau sa traiesc,vreau sa iubesc,sa plang,sa rad,vreau sa ofer si nu am cui!
Vreau un barbat care sa aiba curajul sa se indragosteasca de mine acum,nu doar atunci cand sufletul meu a luat deja foc si s-a stins incet.
Vreau sa primesc tot ce mi se datoreaza,sa fiu rasfatata cu gesturi simple ,sa fiu cautata,sa ramana cineva langa mine,in locul acesta atat de gol, sa mi se demonstreze,sa tremur si sa mi se promita! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu