marți, 7 ianuarie 2014

Suflet de femeie

Diferentele dintre un barbat si o femeie au existat intotdeauna.Mi-ar placea ca intr-o zi ,macar pentru cateva ore ,rolurile sa se inverseze si poate atunci fiecare ar cunoaste sentimentul de empatie.
Dintre un barbat si o femeie,mi-as dori din tot sufletul ca femeia sa fie cea care pleaca si il lasa singur,cea care nu raspunde la telefon,cea care are nevoie de liniste pentru a se calma sau pentru a se distra cu prietenele, cea care il ignora si ii ofera atentie si iubire doar atunci cand are chef,cea care indiferent cat de puternic ar simti ,ar putea sa ramana rece si indiferenta.
Intre un barbat si o femeie va exista mereu diferenta aceea de "eu pot,dar tu nu " .
O femeie se pierde in jocul de-a dragostea,pe cand un barbat gaseste mereu o scapare din orice.Vreau ca o femeie sa reauseasca sa ramana suparata mai mult de 2 zile, sa nu-i zambeasca,sa-l faca pe acel barbat sa creada ca poate a pierdut-o !
Ah...eu chiar am un suflet de femeie ! Oricat de mult m-as lovi si m-as rani , m-as ridica inapoi pentru acel gram de fericire !

3 comentarii: