marți, 3 decembrie 2013

Despre viata si cum ne dezamagim pe noi insine

Mi-am vandut si de data asta gandurile si sperantele.M-am grabit...Unii oameni trec atat de repede pe langa noi si nici macar nu apucam sa ii cunoastem.Altii raman acolo si totusi ne lasa undeva orbiti de mirare,atunci cand isi dau masca jos.Solutia perfecta? Sa  nu ai asteptari niciodata ,de nici un fel,pentru ca astfel sa nu ajungi sa fi dezamagit.Cel mai sufocant lucru?Atunci cand ajungi sa fii dezamagit de tine insuti!
Dezamagirea se citeste pe chip,iar eu nu sunt o persoana care reuseste sa isi ascunda sentimentele.Astazi,o persoana draga mie si care ma cunoaste de atata timp mi-a spus ceva ce m-a facut sa tremur din fiecare incheietura.
Te vad atata de abatuta si nu esti tu.  Imi placea cum iti zambeai singura in oglinda si cum erai fericita toata ziua. Nu aveai parca o grija. Acum zici ca toate grijile ti s-au adunat pe chip! Imi este trist sa te vad asa si as fi in stare de orice sa te vad ca inainte.
Mi-e dor sa te vad dansand singura prin casa.. uitandu-te in oglinda fara sa conteze cine te vedea.. Aveai calitati si profitai de ele… iubeai si aveai o sete nebuna de cunoastere.
Iubesc oamenii care simt odata cu mine!Oamenii care imi citesc sentimentele si ma ajuta sa le infrunt!
 Toate te misca intr-un fel sau altul, te zguduie, te cutremura,te ard, te macina, te fac sa simti ca traiesti, sa simti ca esti viu. Dar dezamagirea? Cu ea e o altă poveste… Pe cat de mult te misca celelalte, pe atat te amorteste ea. Nu-ti rostogoleste lacrimi mari pe obraz, nu-ti strange inima in gheara durerii, nu-ti impunge pielea cu mii de ace, nu-ti face capul sa zvacneasca, nu-ti inmoaie picioarele. Cel mult iti picura pe limba un gust usor amarui, in timp ce te tintuieste in loc, iti fura graiul si-l transforma intr-un lung oftat, scos fara voie din strafundurile plamanilor si fiintei tale. Si tot timpul asta, tu te afli intr-o stare de amorteala generala, in care nu simti nimic, de parca ai fi oprit sentimentele apasand pe un buton rosu. Dezamagirea e fada, incolora si inodora si tu devii la fel cand esti cuprins de ea.Cel mai greu este cand esti dezamagit de tine insuti !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu