miercuri, 7 august 2013

Totul pentru nimic ...

Eu mi-am ales povestea ,desi se pare ca ea nu ma vrea pe mine.Exista persoane care nu pot sa iubeasca cu adevarat fara sa sufere.Persoane ce-si doresc o poveste care sa le consume,care sa le acapareze intreaga atentie,care sa le oblige sa-si depaseasca limitele.Fericirea este simpla doar pentru oamenii prosti.Ceilalti trebuie sa lupte si sa se zbata pentru ea.Si chiar si atunci cand o vor intalni se vor indoi..O sa am mereu intrebari de pus,raspunsuri de dat,temeri sau dileme.O sa imi gasesc o ocupatie stupida, care sa ma framante ...
Probabil daca totul s-ar fi petrecut asa cum imi doream m-as fi schimbat...Panica mi-ar fi anesteziat orice urma de ratiune si eu as fi pierdut de tot controlul...
Acum cand ma intorc cu gandul in trecut imi dau seama ca nu as schimba nimic.Refuzurile,indiferenta,iluziile , lectiile pe care le-am primit ...toate adunate ma fac sa fiu ceea ce sunt astazi...
   E simplu , clar si iremediabil.Oamenii ajung uneori sa se simta folositi .Folositi si aruncati.Scosi din vietile oamenilor pentru care ar fi dat totul.Si-atunci le ramane un singur mod de a se apara...sa fuga...cat mai departe.Din moment ce tu nu esti totul pentru cei ce inseamna totul pentru tine , e clar ca ar trebui sa nu mai fii nimic ! Asa ca ...de astazi nu mai e totul pentru nimic ... e  totul sau nimic !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu