duminică, 4 august 2013

Fiecare simte diferit

Eu una cred ca pana si durerea , tristetea ma face fericita.Ma face sa ma simt umana,sa ma simt vie , sa simt ce rol am eu in acesta viata.Unii spun ca sunt inconstienta,prea visatoare sau prea credula ,dar nu !Eu sunt doar fericita. 
Poate ca atunci cand sunt trista traiesc acest sentiment de o suta de ori mai intens decat altii ..si ce? La fel e si cu fericirea....o simt de zeci de ori mai intens decat altii,o simt si-atunci cand gesturile sunt mici,o simt si-atunci cand altii trec nepasatori pe langa ea ....
Ma uit cu disperare in jurul meu si vad cum oamenii isi consuma intreaga viata alergand dupa fericire,fara sa constientizeze ,ca ,de fapt,nu stiu prea exact unde sa o caute si cum sa o ofere.Pentru mine e simplu :ce dai,primesti.Poate nu acum,dar vei primi candva..
Conditionarea mentala ca vom putea fi fericiti langa un om ,numai daca acela este bun ,numai daca o sa isi mentina iubirea nealterata pentru noi si isi va mentine comportamentul perfect ,transforma aceasta lume intr-un haos de frici ,suparari,violente,dezamagiri si frustrari.Dorinta de a il prinde pe cel drag intr-un sentiment total de iubire si de a ii ingradi libertatea de a alege, pentru mine inseamna sclavie.
Iubesti un om ? Iubeste-l asa cum este ,lasa-l sa te chinuie,sa te certe,lasa-l sa plece pentru ca mai apoi sa se intoarca,lasa-l sa simta si sa faca exact ceea ce vrea. Fiecare om iubeste si simte in mod diferit,iar acest lucru nu trebuie sa fie judecat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu