sâmbătă, 17 august 2013

Am obosit....

Orice om oboseste...oboseste sa fie tratat cu indiferenta atunci cand da totul.Oboseste sa mai spere,sa mai astepte sau sa mai vrea.Oboseste sa fie pe ultimul loc,sa lupte ,sa se framante.
Sunt lucruri menite sa se termine.Totul sta in puterea noastra de a pune punct atunci cand obosim.
Constient ca nimic nu va mai fi la fel , o parte din tine incearca sa te traga inapoi.Dar nu mai poti ....Se vor gasi cu sigurata oameni care sa te inalte , nu sa te doboare sau sa te ignore. 
Tot ce trebuie sa intelegi este ca unele povesti nu sunt facute pentru a avea un final fericit.Eu nu renunt asa usori , si toti o stiti prea bine...dar astazi ,astazi simt ca am dat tot . Macar am incercat ,si nu o data.Astazi tot ce simt e ca eu sunt in plus ...m-am saturat sa ma lovesc de indiferenta...tot ce simt este ca trebuie sa pun PUNCT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu