marți, 15 ianuarie 2013

Respir


Ok. Respir. Inspir. Expir. Inspir. Expir. Sunt calmă sau cel puțin încerc să fiu. Nu tremur. Îmi ordon mâinilor să nu schițeze nici măcar cel mai mic gest. Privirea încerc să o dirijez și să o fac imparțială. Zâmbetul îl vreau neutru. Îmi aranjez câteva șuvițe rebele.
...
Respir. Inspir. Expir. Calm. Trebuie să fiu cuprinsă de acel calm. Inspir. Expir.
...
Te văd. Totul se năruie. Trupul mi se dezbracă de vlagă, lumea mi se oprește în jur, încep să amețesc. Plămânii nu mai știu mișcarea. Expir. Expir. Inspir. Expir. Mă simt goală. Lacrimile mă părăsesc și ele. Nu conștientizez.Inspir. Inspir. Inspir. Gata! Expir.
Totul este cuprins de o ceaţă densă. Am o dorinţă absurdă să te strâng în braţe. Nu. Mă stăpânesc. Inspir adânc. Mă clatin. Nu observi. Te uiţi la mine şi schiţezi un zâmbet fals.Expir.
...
Nu înțelegi că, de fapt, eu nu fug. Doar simt cum mă prăbușesc și încerc să fiu la fel de puternică. Doar tu poți fi așa. Nu e corect. Expir. Expir. Inspir. Îți dau drumul. Fugi. Te văd cu colțul ochiului cum te întorci cu privirea. Dar nu ai puterea să rămâi. Ești laș. Fugi. Inspir.
...
Expir. Nu pot să inspir. Mă sufoc .Mă zbat. Mă omor singură. Nu,nu. Tu mă omori. Inspir într-un final. Mă prăbușesc și mă las greu pe scaun. Simt cum durerea se ameliorează. Expir. Inspir.
...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu