marți, 18 noiembrie 2014

Astazi

Usor,usor am inteles ca nimeni nu imi poate judeca defectele,nu ma poate trage la rost.Doar eu stiu de ce am ales pasiunea si m-am aruncat in bratele celor ce nu au stiut ce sa faca cu atata iubire.
N-au stiut sa pretuiasca,sa asculte,sa inteleaga si sa ma sprijine .Mi-au calcat in picioare visele si s-au mirat cand m-au vazut plecand.
Mi-a fost greu sa recunosc ca am gresit,mi-a fost greu sa recunosc ca am visat lucruri imposibile,dar a trebuit sa infrunt adevarul atunci cand am cautat in buzunare si am gasit doar false promisiuni,vorbe si minciuni.
Am ales iubirea,increderea si respectul.Aleg sa uit persoanele care mi-au facut rau ,aleg sa zambesc mai mult.Aleg sa multumesc vietii pentru ca,desi am pierdut,a stiut intotdeauna sa ma surprinda.
Astazi ma declar fericita pentru ca am trait fiecare zi si pentru ca intotdeauna am ales cu sufletul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu